عملکرد پلاک میکر

پلاک میکر توانایی تولید و چاپ مارک‌ها و پلاک‌های استیل را در ابعاد و اشکال مختلف داراست، پلاک‌های استیل با توجه به تمایل مشتری، بسته به نوع فلز استفاده شده می‌تواند براق یا خش‌دار باشد، ضخامت پلاک‌های استیل بین نیم تا دو میلیمتر متغیر است.

روش تولید پلاک‌های استیل به صورت اسید کاری است که از طریق خوردگی بر روی سطح فلز عمل می‌کند، به این روش حکاکی یا حک فلز نیز گفته می‌شود. پس از این مرحله قسمت‌های فرو رفته به وسیله‌ی رنگ پر می‌شود که این رنگ‌آمیزی می‌تواند به صورت تک رنگ و یا چند رنگ تفکیکی صورت پذیرد.

پلاک استیل در طرح و رنگ هاى متنوع اى همچون استیل میرور، خش دار، طلایى، مسى و دودى و تا ابعاد ۱۲۵*۲۴۵ سانتى متر به بازار عرضه مى گردد.

پلاک استیل براق

این نوع پلاک به علت قیمت مناسب جهت ساخت تابلوهاى راهنما کاربرد بسیارى دارد. (استیل معمولى مقاومت خوبى در آب و هواى معتدل از خود نشان داده است. استفاده از این نوع فلز در محیط هاى مرطوب و همچنین در مجاورت مواد اسیدى و قلیایى توصیه نمى شود
پلاک استنلس استیل ( استیل ضد زنگ )
این نوع پلاک از جنس بسیار مرغوب و مقاوم در برابر مواد شیمیایى ساخته شده قابلیت شستشو و عمر بسیار بالایى دارد. از این پلاک بیشتر بر روى دستگاه هاى صنعتى و در مناطق گرمسیر استفاده مى شود. (بطور معمول از ورق ۳۰۴ جهت ساخت پلاک استفاده مى شود که در صورت سفارش مى توان از آلیاژهاى دیگر نیز استفاده نمود.

پلاک استنلس استیل خشدار

استیل خش دار به علت دارا بودن سطح زیبا و مات ،مورد توجه بیشتر طراحان قرار دارد. از این پلاک جهت ساختن تابلوهاى تجارى در فضاى باز و یا بر روى آسانسور و دستگاه هاى صنعتى استفاده مى شود. ( این استیل در مقابل رطوبت و گرما مقاومت قابل توجه اى دارد و از رفلکس نور جلوگیرى مى کند
یکى از جدیدترین خلاقیت هاى انجام شده در گروه حک فلز استفاده از ورق هاى بسیار مقاوم ضد خوردگى است. استیل هاى رنگى از مغزى استنلس استیل ضد زنگ ساخته شده و بر روی آن با یک لایه تیتانیوم پوشیده شده است. این نوع پلاک جایگزین مناسبى براى علاقه مندان به تابلوهاى برنجى و مسى است که از تغییر رنگ فلز در مقابل رطوبت و گرما نگران هستند.

پلاک استنلس استیل میرور طلایى

از پرطرفدارترین نوع پلاک ها که در زیبایى بى نظیر و برای محیط هاى پر زرق و برق بسیار مناسب است. با وجود عمر کوتاهى که از پیدایش این نوع پلاک مى گذرد اما بخوبى جاى خود را در بازار باز کرده و مورد توجه اکثر مجموعه ها با سلیقه هاى مختلف شده است. (براقیت پلاک هاى طلایى بسیار خیره کننده و بى نظیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست